سلیمی: پیام پویش نائب الزیاره همدلی و وحدت است پیشرفت ۷۳ درصدی رینگ پیرامونی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در مشهد مترو مشهد روز شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد ویژه روز زیارتی امام‌رضا‌(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) قائل‌شدن حق بازتعریف فضاهای شهری برای شهروندان آیین افتتاحیه نخستین همایش ملی برنامه‌ریزی، توسعه و تسهیل زیارت و گردشگری در مشهد | مدیریت شهری، متمرکز بر توسعه فرهنگ زیارت است + فیلم ۴۲۲ واحد مسکونی شهری که درپی سیلاب مشهد آسیب‌ دیده‌اند، نیاز به بازسازی دارند اعمال‌قانون ۲ هزار و ۶۲ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۳ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان آزادی و میدان سپاد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف هم‌زمان با کامیون و سواری در مشهد (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) بازسازی آسیب‌های ناشی از سیلاب در مشهد سرعت می‌گیرد + فیلم مصدومیت ۲۴ نفر در خراسان‌رضوی بر اثر حوادث ترافیکی طی شب گذشته (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) آغاز به‌کار نخستین نمایشگاه کشت گلخانه‌ای و تجهیزات وابسته در مشهد | معرفی دستاورد‌های حوزه تجهیزات منزل با حضور ۸۶ تولیدکننده ایرانی + فیلم برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در مشهد نیازمند بررسی بیشتر و جدی‌تری است فرماندار مشهد: سیلاب اخیر مشهد طی دو قرن گذشته بی‌سابقه بوده است سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: درخواست دارم باشگاه پرسپولیس در مشهدالرضا(ع) مستقر شود استاندار خراسان‌رضوی: به‌زودی از پروژه‌هایی به یاد و نام رئیس‌جمهور شهید باعنوان «یادگار ابراهیم» بهره‌برداری خواهد شد پیگیری دغدغه‌های بانوان برای بوستان «شهربانو» مشهد وضعیت نامعلوم پرونده درخت کُشی در بلوار وکیل آباد مشهد زمان اتصال بولوار حسابی مشهد به بزرگراه پیامبر اعظم(ص) اعلام شد شهردار مشهدمقدس در مراسم آغاز عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی شش‌هکتاری الهیه: ایجاد زیرساخت‌های اصلی برای ورزش قهرمانی و قهرمان‌پروری ضروری است + فیلم
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: در تأمین آب در مضیقه هستیم | تابستان را با صرفه‌جویی پشت سر بگذاریم

  • کد خبر: ۱۷۴۴۲۹
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
فرماندار مشهد: در تأمین آب در مضیقه هستیم | تابستان را با صرفه‌جویی پشت سر بگذاریم
فرماندار مشهد گفت: باید اطلاع‌رسانی شود که در تأمین آب در مشهد در مضیقه هستیم و باید با صرفه‌جویی تابستان سخت را پشت سر بگذاریم.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در حاشیه نشست خبری که با موضوع گزارش اقدامات ستاد سامان‌دهی اجاره‌بهای مسکن شهرستان مشهد امروز ۲۵تیرماه برگزار شد، تصریح کرد: مشکل اصلی ما در شهرستان مشهد موضوع آب است و دغدغه اصلی ما این است که قطعی آب در فصل تابستان نداشته باشیم. اکنون ۶۰‌درصد نزولات آسمانی نسبت به سال گذشته کمتر بوده و این درحالی است که امسال تابستان شاهد افزایش زائر در مشهد هستیم و بعد از کرونا بیشترین زائر را در مشهد داریم و این در شرایطی است که تقریبا این وضعیت خشکسالی در هفتاد سال گذشته بی‌نظیر بوده است.

داوری تصریح کرد: باید در راستای صرفه‌جویی و اینکه به مردم اطلاع‌رسانی شود که امروز در بحث تأمین آب در مضیقه هستیم، ‌گام برداریم و اگر این همکاری انجام شود، در شهرستان هیچ مشکلی نخواهیم داشت. ‌می‌توان با صرفه‌جویی تابستان سخت را پشت سر بگذاریم.

فرماندار مشهد تأکید کرد: در بخش فضای سبز هم مدیریت داریم که بخشی از حوزه‌های آب‌بر از بین برود. همچنین همه آب‌نما‌های ‌شهر مدیریت خواهد شد و این اطلاع‌رسانی باید دست‌به‌دست شود تا فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف آب صورت بگیرد.

وی افزود: مخازن ذخیره اضطراری آب در سد دوستی ایجاد کردیم و شناور پمپاژ آب را تعبیه کردیم که آب از سطح استخراج شود تا مشکلی در تأمین آب در این شرایط نداشته باشیم.

داوری اضافه کرد: آنچه که مهم است، این موضوع باید برای مردم جا بیفتد. شستن ماشین در کنار خیابان و در منازل در این شرایط اشتباه و ممنوع است. اقدام ویژه دیگری که انجام دادیم و به طور جدی پیگیر آن هستیم، با انشعاب‌های غیرمجاز محکم برخورد می‌کنیم. همچنین به مشترکان پرمصرف بر اساس مصوبات تذکر داده می‌شود و‌ در صورت تکرار به دستگاه قضایی ارجاع می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->